Известие

Collapse
No announcement yet.

Кат ми е студена колата (156) неще да мръдне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кат ми е студена колата (156) неще да мръдне

    Кат ми е студена колата неще да мръдне. Крета едвам едвам до 2000 об. нагоре прекъсва, ако се наложи да и дам повече газ, заглъхва и забива нос. Чак като стигне до около 80 градуса се оправя. И взе да ми пали трудно като е студена. Ако некой знае от кво е ше съм му мноо ама мнооооо благодарен
    156 V6 turbo

  • #2
    Re: Голям проблем 156

    Първоначално публикувано от nkn66
    Кат ми е студена колата неще да мръдне. Крета едвам едвам до 2000 об. нагоре прекъсва, ако се наложи да и дам повече газ, заглъхва и забива нос. Чак като стигне до около 80 градуса се оправя. И взе да ми пали трудно като е студена. Ако некой знае от кво е ше съм му мноо ама мнооооо благодарен
    И аз знам че повечето коли 156 докат са студени не вървят.Имойта е така забива нос и неще да върви но тва се оправя като мине 1-2 километра, а при теб чак до 80 градуса неще.Най-добре е да ти направят диагностига.Прати съобщение на Бобо-турбото(че ще ти излезе по-евтино,а и му отбира главата
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #3
      ВИЖ СИ ТЕРМОСТАТА!!!!
      sigpic Alfasud/156 1.8ex
      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

      Comment


      • #4
        Нещо ме съмнява проблема да идва от термостата. Може някой от температурнита датчици да е дал фира. Но най- добре си е диагностика.
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #5
          А може ли да е от компресора дето съм и сложил Само, че той е изключен (щото е на копче)
          156 V6 turbo

          Comment


          • #6
            Какъв компресор си сложил че нещо ме вкара в размисли

            Comment


            • #7
              Механично турбо бе колега, ама то е направено така, че да се включва и изключва с копче. Ама де да знам качваха я на един тест да гледат износване на двигател и такива там глупости и ми казаха, че двигателя е перфектен и нема да има проблеми, та затова го сложих, а пък и тя колата е на 100хил. км, не е толкова стара че да се сдуха.
              156 V6 turbo

              Comment


              • #8
                Е някакви настройки покрай този компресор правени ли са?
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  Каква марка е компресора и кой ти го слага , като е с копче да не е електрически

                  Comment


                  • #10
                    Здравейте аз имам 156 1.8 16v tp карам я вече 3,5 години това е колата който не е карал Алфа не знае за какжо стажа дума.Откакто стана студено колата ми взе да прави номера взе да гасне на празен ход - по принцип в Габрово няма майстори който да свършат работа закачих я на диагностика излезе само мудна сонда всичко друго добре-почистих дроселовата клапа и работата се оправи с гасненето но студена в началото до 2-3 км. прекъсва и нещо я мъчи , като повърви се оправя по принцип извън града си я юуркам като я закрепя на 170-180 върви дори до 220 я настъпвам естествено нали карам кола страдиции в скоростите ,но студена ми прави проблем и ми завиши разхода 11 в града сега зимата и 8,5 извън града.имам си тхнически познания занимавам се ММ машини и ремонти .Какво ще ме ПОСЪВЕТВАТЕ.Предварително благодаря.

                    Comment


                    • #11
                      Ходи с осцилископ да ти видят ламбда сондата... при мене беше така и се оправи след смяната и.
                      Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                      Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                      Comment


                      • #12
                        Мисля че разход от около 10-11 бенз в градъ е напълно нормално в тези студове!Аз лично като си запаля колата си я изчаквам оборотите от 1500 да паднат на около 1100 и след това проблеми нямам!Моята сонда също е мудничка но не е от това прекъсването защото моята не прекъсва студена!Имах прди време такова прекъсване и се оправи от самосебе си,поне така аз мисля защото когатото смених свещи и кабели още си го имаше!Пробвай с по добър бензин,аз съм на газ но бензина е само 100 октана на ШЕЛ!!
                        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                        Comment


                        • #13
                          И как е нормално да гори 10-11 на 100? Ми че те я дават да гори 11,4 в града (сигурно е измерено в Италия например, дето има път и качествено гориво). А вие тука с 1.8 моторите все по 7-8 ви горят в града, как става така?!!!
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Имат проблем. Много върви - малко гори...
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Имат проблем. Много върви - малко гори...
                              ----------------------------
                              И ти ще имаш проблеми, ако продължаваш да спамиш

                              Comment

                              Working...
                              X